sâmbătă, 3 iunie 2017

Colocviul « România Francofonă 2017», carnet de cititor – Bogdan Păpuşe





«Colocviul a fost  încă un eveniment foarte reuşit şi mai ales  ocazia de mă reîntâlni cu domnul Puiu Manu. Teo, fiul meu, a fost şi el foarte emoţionat şi încântat să îl cunoască. Citise deja Toate pânzele sus şi Dim Dunăreanu - Sarabandă în golful Aden.
 Iar faptul că l-a lăudat pentru cum desenează (la vârsta lui) l-a motivat foarte tare. Nu mai puteam să îl opresc din desenat sâmbătă şi duminică. 




Am reuşit să am o discuţie foarte plăcută şi cu Şerban Andreescu. Cu ocazia asta am aflat că are în plan să redeseneze cândva Aventurile unui ninja, păstrând povestea. Mi s-a părut o idee foarte interesantă şi aş fi foarte curios să văd cum vor primi copiii de azi un astfel de album, comparativ cu succesul de care s-a bucurat în 1990. »

                                                                                                           Bogdan Păpuşe 

Şerban Andreescu, Bogdan Păpuşe, Puiu Manu, Marius Ghergu, D. N.

Niciun comentariu: