sâmbătă, 15 decembrie 2012

PARTIDUL BENZILOR DESENATE



                                    
       ( After the War )




Puiu Manu. Foto Ana-Maria Băsceanu
Stimaţi concetăţeni, am scăpat şi de data aceasta. Alegerile s-au terminat, iar noi am rămas curaţi.Şi asta pentru că nimeni nu ne-a votat. Adică, vreau să spun că nu ne-au votat pe noi, Partidul Benzilor Desenate.În următorii patru ani vom rămâne aceeaşi. Nu o să ne schimbe nici dorinţa de preamărire, nici cea de înavuţire. Pur şi simplu vom continua să citim bandes dessinées, sau comics, sau manga, fiecare după dorinţă. Sau cine ştie, poate vom avea ocazia să mai citim şi nişte benzi desenate autohtone proaspete, originale şi fără influenţe super eroice.
Dacă tot veni vorba, am aflat din sursă sigură şi vreau să împărtăşesc şi acelora dintre voi care nu au aflat, o veste foarte bună. Candidatul meu favorit nu s-a lăsat doborât de faptul că nu am fost votaţi.Ba, din contră, nici nu i-a prea păsat. Maestrul Puiu Manu s-a pus din nou pe treabă şi lucrează la o bandă desenată care va fi gata anul viitor. Dacă la asta se adăugă şi cele 173 de albume grafice pe care ni le-au promis tot pentru 2013 cei care tocmai au câştigat alegerile, vă daţi seama că o vom ţine tot într-o sărbătoare... Glumesc!
Personal m-aş mulţumi şi cu cinci benzi desenate de calitate, cu scenarii foarte bune, cu grafică excepţională (dacă se poate realizată pe planşe, nu pe calculator), tipărite la calitate comparabilă cu cea a albumelor occidentale... Nu ştiu ce e cu mine astăzi, am glumit din nou. Probabil ca va trebui să ne mulţumim cu două, trei albume în limba română şi cam atât.
Până la noi semnale grafice, vă urez toate cele bune.

                                                                                                 Pa !
                                                                                                 Csipike

Niciun comentariu: