sâmbătă, 17 august 2019

Cu telefericul


Cu telefericul, în 1989:


"Sus de la scară !" "Nu mă-mpinge,domle, c-ameţesc." "Fugi  în
faţă, panorama-i mişto !" "Şi dacă pune telefericul o frână bruscă, să
 mă trezesc cu toţi ăştia-n spate, nu ? Eşti şmecher, da' nu se prinde !"
"Tovarăşu conductor, nu vă e frică să petreceţi atâta timp în teleferic, zi de zi ?" 
"Sigur că... da." "Nenea conductorul, întoarce, că mi-am uitat pălăria jos !"
"Telefonul acesta e interurban ?" "Opreşte, nene, că vreau să cobor ! "
"Presupunînd că s-ar rupe cablul de susţinere, am avea mai multe şanse
dacă am cădea în apă ?" "Eu, în personal, n-aş avea nici o şansă. Nu ştiu
să înot." "S-a întîmplat vreodată să se ciocnească două teleferice ?"
"Domnule, m-ai călcat în neştire pe picioare. Ai mai văzut vreodată un
nesimţit aşa ca tine ?" "Da, discută chiar acum cu mine ." "Nu produceţi
panică, tovarăşi ! Că vă dau jos din telecabină ! " "Tăticule, de ce s-a oprit
telefericul ?" "A obosit şi el, şi-a oprit să se odihnească." "Hei ! Hei !"
"Bă, mustaţă, ce baţi aşa în geam ? Vrei să sperii caprele negre ?" "Am
ajuns ! " "Nu te-mpinge, neamule, că nu pleacă muntele nicăieri !"

Niciun comentariu: