luni, 25 noiembrie 2013

PARTIDUL BENZILOR DESENATE prezintă « Seara lui Spirou »




Am ajuns la nici nu mai ştiu câta zi de Salon BD la Bucureşti. Între timp a mai existat un atelier interactiv pentru copii cu acelaşi neobosit Octav Ungureanu şi artişti ai revistei Comics, lansarea albumului Kegawa et moi de Nicolas Juillard, apoi o întâlnire a acestuia cu publicul adult (nu am fost prezent, încă sunt copil), apoi într-o altă zi, un atelier de fanzine. Evenimente s-au desfăşurat, dar pauzele dintre ele mi se par prea mari. Poate că o comprimare a programului s-ar fi impus.


Joi 21 Noiembrie
In acelaşi subsol în care a avut loc vernisajul, Victoria Art Center, mirosul neplăcut a dispărut, spionul ne-a lăsat în pace. Până şi el a depus armele atunci când este vorba de bătrânul Spirou. Domnul Jean Auquier, directorul Centrului Belgian de Bandă Desenată, este aici şi timp de aproape o jumătate de oră ne prezintă istoria completă a personajului mai sus amintit.
Discursul este dezinvolt şi nu lipsit de umor. Am senzaţia că domnul Auquier ar putea vorbi până mâine, fără să plictisească auditoriul, iar atunci când ar părea că a terminat, tot ar mai găsi de povestit un fapt inedit din lumea benzilor desenate.
Ce mai, de data aceasta evenimentul la care am participat a fost reuşit. Dacă mai adăugăm şi un număr destul de mare de participanţi, tineri în general, putem recunoaşte că a fost bine.
Chiar să ne fi lăsat în pace spionul …?!?


                                                                                      Captain Romania

(Va urma) 



Niciun comentariu: