marți, 6 martie 2018

Florin Pîtea despre "Metabarons"

Scriitorul bedefil Florin Pîtea a publicat o nouă cronică BD pe excelentul său blog "Ţesătorul":

În prima decadă a lunii iunie 2017, la îndemnul vechiului meu prieten Tudor Popa, am achiziționat de la magazinul de benzi desenate Red Goblin din București un volum omnibus de Alejandro Jodorowsky și Juan Gimenez intitulat: The Metabarons - Volume 1: Othon & Honorata (Editura Humanoids, Los Angeles, CA, 2017, traducere de Justin Kelly și Julia Solis). L-am parcurs în două zile.
Și iată ce am aflat:

 Îmi plac foarte mult cronicile semnate de cunoscutul scriitor. Sunt clare, concise şi incitante, exact ce trebuie pentru a-ţi face o idee despre banda desenată respectivă.
Sper ca într-o zi să scrie  şi despre BD-urile româneşti.

Niciun comentariu: