miercuri, 20 mai 2015

Iaşi Comics Fest, 16-17 mai 2015


"Am avut norocul să mă aflu chiar pe perioada acestor zile în Iaşi, într-o excursie organizată pentru studenţii din Colegiul Studenţesc de Performanţă Academică (UBB, Cluj-Napoca), astfel încât am putut vizita  Iaşi Comics Fest-ul din incinta Iulius Mall, chiar dacă numai pentru câteva minute.  

 

Am avut plăcerea să reîntâlnesc doi desenatori din Bucureşti, Octav Ungureanu şi Alexandru Ciubotariu, cu care am schimbat câteva impresii şi noutăţi, şi aşa am aflat că, printre planşele expuse, sunt şi unele în premieră (cel puţin pentru mine, care nu prea ajung la evenimentele din Bucureşti), ca de exemplu, primele trei planşe şi coperta noii benzi desenate, “Ştima apelor”, a clujencelor Maria Surducan şi Anna Benczedi, dar şi patru planşe ale unui nou album semnat de Alexandru Ciubotariu, care urmează să apară la Editura Casa Radio. 




M-am bucurat să văd multă lume prezentă, de toate vârstele, interesată de expoziţie şi de activităţile ce se desfăşurau în momentul prezenţei mele: concursuri de desen, meciuri BD, boardgames şi caricaturi live. 
 


Standurile de benzi desenate au fost bogate: reviste HAC!BD cu numere din “Harap Alb continuă” şi primul numări din TFB (Tinerete fară bătrâneţe), reviste “The Walking Dead”, revista Comics şi mult aşteptata “Abaţia”, prezentă, de asemenea, cu primul număr.  Aşa că nu mi-a mai rămas decât să deschid baierele pungii..."


Foto-reportaj de 10 minute
 Ana-Maria Băsceanu, Cluj-Napoca

Un comentariu:

Octav spunea...

Multumim Ana-Maria pentru vizita si pentru impresii! :)