duminică, 1 ianuarie 2023

Bun regăsit în 2023!

 

Desen de Valentin Tănase


Dragi cititori ai blogului BDR,

Vă doresc ca noul an să  vă aducă multă bucurie în suflet, sănătate și noi descoperiri din minunata lume a benzii desenate!

Deși actualitatea BD este din ce în ce mai bogată, din păcate prezența mea s-a diminuat pe acest blog. Nu pentru că am scris mai puțin, chiar dimpotrivă!

Pentru cei interesați, puteți găsi rubricile mele permanente despre a noua artă în revistele tipărite CSF (editura Pavcon) și  Scrisul Românesc. 

De asemenea,  anul trecut am publicat trei cărți și un studiu în volumul colectiv  Politicile umorului. Sunt două reeditări (după 15-20 de ani), evident, ediții revăzute, adăugite și bogat ilustrate precum și un volum inedit, interesant, zic eu, în care am cules mărturisirile a 22 de autori BD contemporani despre arta lor și despre a noua artă în general - "Panorama BD Românești".

Studiul meu din volumul colectiv se intitulează "Cruciada împotriva bolșevismului" reflectată în banda desenată românească, în timpului celui de-al Doilea Război Mondial".

Le puteți comanda pe site-urile editurilor Pavcon și Post Modernism sau, dacă le doriți cu autograf, pe adresa blogului (cu excepția volumului colectiv).



Voi continua totuși și în acest an să alimentez blogul cu informații, articole și chiar scurte benzi desenate. Evident, o mână de ajutor din partea unor corespondenți entuziaști, ar fi binevenită.

Oricum, mergem înainte!

La mulți ani!

Niciun comentariu: