marți, 6 decembrie 2022

Week-end SF la Timișoara


"3 decembrie 2022, în plină... minivacanţă! Cenaclul H.G. Wells i-a avut ca oaspeţi pe Dodo Niţă (din Craiova) şi Caius Chiriţă (din Bruxelles)! În foto: Kabai Zoltán, Daniel Timariu, Daniel Haiduc, Dodo Niţă, Doru Treta, Caius Chiriţă, Dorin Davideanu, Lucian Ionică. Lipsesc din poza de grup Antuza Genescu şi Laurenţiu Demetrovici, care „o fo' musai” să plece un pic mai repede!"

                                                                                                                             Dorin Davideanu



 Evident, ca între fani scriitori, am făcut schimb de publicații. Ei mi-au oferit cel mai recent număr din revista Paradox, eu cele mai noi cărți ale mele. 





"Extravagantul Vlad Mușatescu
. Aflați o mulțime de lucruri inedite despre autorul care ne-a încântat copilăria și adolescența cu scrierile sale umoristice, din corespondența pe care a purtat-o, de-a lungul anilor, cu puștiul-minune ce avea să devină istoricul de bandă desenată și scriitorul Dodo Niță. O carte-document care nu trebuie să lipsească din biblioteca niciunui pasionat de literatură română!"

 

Daniel Timariu

 


"Mi-au plăcut foarte mult prozele din „Nopți albe la Leningrad”. Combinația de umor și absurd este minunată! Iar  faptul că au fost scrise în anii 80  le adaugă un plus de farmec." 

 

 

Lucian  Ionică

  

Niciun comentariu: