vineri, 23 decembrie 2022

Cu Pif la Gaudeamus!


 Unul din cele mai frumoase momente din  acest an a fost  târgul de carte Gaudeamus!

Am cumpărat cărți m-am revăzut cu prieteni și mai ales am prezentat, la standul Institutului Francez,  o conferința despre legăturile vizibile și invizibile dintre celebra revistă Vaillant/Pif Gadget și țara noastră.

Spre bucuria mea, la conferință au participat cîteva zeci de persoane, majoritatea stând în picioare mai bine de o oră! Dintre participanți i-am pe recunoscut pe graficienii  Radu Oltean, Octav Ungureanu și  Emanuel Pavel,  pe editorul Lucian Oancea  și pe fanul Ștefan Somogy. 


Unii dintre participanți mi-au trimis fotografii și cuvinte de apreciere pe pagina de FB: 


Ciprian: "V-am urmărit cu atențe!"



Mihai: " O prezentare de excepție! Super documentata, prezentata cu șarm si imagini sugestive, punctata cu povestiri din alt veac ptr a intelege cat mai profund fenomenul Vaillant-Pif in Romania! Felicitari domnule Nita! Asteptam "a suivre"!"




Doi autori în căutarea unui personaj! L-au găsit la standul editurii Cartea Copiilor, care propunea cititorilor volumul 5 din seria "Corto Maltese"!

Niciun comentariu: