vineri, 20 septembrie 2019

Dialog între bedefili !



Do: „Dragi prieteni, am plăcerea sa va informez ca la anticariatul Ex Libris din Bucureşti găsiţi câteva zeci de titluri de albume BD franco-belgiene, în limba engleză, la un  preţ imbatabil : 16 lei. Albumele au 40-44 pagini, în culori, coperţi suple (necartonate) şi formatul ceva mai mic decât albumele clasice. Sunt noi nouţe. Lectură plăcută!”

Da: „Bună seara. Ce mai faceţi ? Or fi noi ? Trebuie să comanzi minim 4 volume ! Am încercat să-mi fac cont şi serverul dă eroare !!”



Do: „Da, sunt noi. Eu am cumpărat fără să-mi fac cont,  le-am scris la adresa de contact”




Da: „Bună ziua. Am comandat 4 lucrări ! Păcat ca oferta nu e mai vastă !”



Da: „Vă salut ! Le-am primit! Calitatea excelentă ! Un singur neajuns, formatul e comics,  nu graphic novel sau roman grafic BD franco-belgian !”




Do: „Da, am scris asta chiar din primul meu mail. Însa raportul calitate/preţ e foarte bun, un album franţuzesc costă 10-15 euro.”




 Şi, uite aşa, un bedefil şi-a adăugat în bibliotecă lectură proaspătă!  Mă bucur că am fost de folos. Dacă şi dvs. dragi cititori, aveţi ponturi de acest fel, sau bedeteci de vânzare, nu ezitaţi să ne scrieţi. Vom transmite informaţia mai departe, în reţeaua noastră de cititori/corespondenţi!




Niciun comentariu: