miercuri, 20 mai 2020

Valentin Tănase -invitat de onoare la "BD Historia"


BD Historia  este o publicaţie de benzi desenate  editată din 2019 de autorul BD Mihai Grăjdeanu.
Numărul 3/martie al acesteia este unul de colecţie, dedicat lui  Valentin Tănase. 


El se deschide cu un interviu acordat redacţiei de marele artist, continuă cu 12 scurte (1-2 pagini)  povestiri BD istorice şi se închide cu articolul Arheologia copilăriei, semnat de colecţionarul Andrei Szasz.



Benzile desenate de Valentin Tănase sunt reproduse după revista Şoimii Patriei, unde au apărut iniţial între 1980-1989.
Publicaţia este tipărită în colori, în condiţii grafice foarte bune şi poate fi procurată scriind la adresa: 

revistabdhistoria@gmail.com

Un comentariu:

BETINO_31 spunea...

Interesantă revistă, titlul articolului meu era mai potrivit următorul: "Valentin Tănase și Șoimii patriei", dar nu am ales eu acel titlu, care, de altfel, este titlul unui blog al meu. Cât despre planșele din "Șoimii patriei" reeditate, sunt onorat că s-au folosit reviste din colecția mea, nemaiexistând planșele originale, pierdute/distruse de mulți ani. Deși nu s-au reeditat toate BD-urile din Șomii patriei semnate de V. Tănase (artistul român preferat al meu), sperăm să mai existe în viitor astfel de reeditări ale lucrărilor maestrului Tănase (din mare nefericire nu se vor putea reedita toate lucrările deoarece calitatea printurilor din anii 1980 este una destul de slabă, în lipsa materialelor originale).