joi, 26 martie 2020

Albert Uderzo 25 aprilie 1927 - 24 martie 2020

Omagiul comperilor desenatori


Desen de Şerban Andreescu, România


Desen de Philippe Luguy, Franta

 Desen de Guarnido, Spania


Desen de Felix Meynet, Franţa
 Desen de Flavio Luiz Noguera, Brazilia


Desen de Milo Manara, Italia


Desen de Luis Louro, Portugalia


Desen de Jung Gi Kim, Coreea


Desen de Bill Sienkiewicz, USA


Desen de Daniel Eduart Buruiană

Dacă şi dvs. aveţi un desen omagiu, puteţi să-l trimiteţi pentru a fi postat aici.

Un comentariu:

A.R.T. spunea...

N-am sa uit niciodata ziua cand am cumparat de la un chiosc de ziare din Gara de Nord albumul "Asterix si Cleopatra" (aparut la editura Egmont).

Eram clasa a patra si nu mai auzisem de Asterix pana atunci.
Am devenit fan, am cumparat si restul de volume aparute la noi (vreo 6) iar restul le-am citit (multi ani mai tarziu) in varianta online.

Goschiny si Uderzo au fost niste GENII ai umorului.