luni, 17 iulie 2017

Lecturile Emei: "Vlady, un vampir simpatic"

foto Ema Cojocaru 
Ema Cojocaru este o tânără bloggeriţă, care întreţine un jurnal de lectură pe blogul ei despre "cărţi cunoscute, cărţi neştiute şi lucruri interesante pe care le descopăr în interiorul lor."
Ocazional scrie şi despre benzi desenate, iar despre albumul Vlady, un vampir simpatic, a scris aşa frumos încât nu m-am putut abţine să nu-i difuzez textul pe blogul nostru:




Prin primăvară, am primit chiar de la Alin Teodor Ivan, autorul ilustrațiilor, revista cu aventurile lui Vlady, un mic vampir albastru care nu-i tocmai așa cum v-ați aștepta. Lui Vlady îi place la nebunie mujdeiul, iubita lui este o porumbiță, stă cu plăcere la soare și are o mulțime de prieteni. Șoricelul Manix, care e topit după sarmale, îi este partener de călătorii și aventuri. Comportamentul neobișnuit al lui Vlady e o sursă permanentă de îngrijorare pentru tatăl său, care se teme că fiul lui nu este un liliac normal - dar mama, împăciuitoare, îl liniștește întotdeauna, ba îi și prepară lui Vlady câte un ceaun imens cu moojday (hihi). Spre surprinderea mea, am citit revista cu zâmbetul pe buze, chiar dacă pățaniile micului vampir albastru se adresează mai degrabă copiilor. Cu niște povești mai lungi și mai complexe, cred că personajul ar prinde și la cititorii adulți, mai ales că ilustrațiile lui Alin sunt foarte simpatice. Episodul meu preferat e cel în care Vlady merge în vizită la unchiul său din București, care locuiește chiar la Palatul Suțu (am fotografiat paginile la Copac, în timp ce așteptam să-mi vină berea :D). Ilustrațiile sunt foarte reușite aici și mi-ar fi plăcut ca povestea să se întindă pe mai multe pagini - observație valabilă și pentru celelalte capitole. Un alt episod fain e cel cu Baba Dochia, dar mai toate întâmplările conțin măcar o scenă sau o replică amuzantă care m-a făcut să zâmbesc. Deh, tot copil am rămas, se pare.

foto Ema Cojocaru 


Alte cronici găsiţi direct pe blogul ei:
http://lecturile-emei.blogspot.ro/2017/06/jurnal-de-lectura-iunie.html

Niciun comentariu: