miercuri, 1 februarie 2017

La mulţi ani, Bogdan Păpuşe!



Bogdan Păpuşe, Puiu Manu, D.N.

Una dintre marile bucurii pe care mi le-a adus banda desenată este faptul că am cunoscut mulţi oameni deosebiţi, dintre care unii mi-au devenit  prieteni.


Pe Bogdan Păpuşe l-am cunoscut graţie domnului Puiu Manu, prin 2014. Am rămas prieteni,  dar am devenit şi buni colaboratori. Bogdan este  un bedefil adevărat, care a cumpărat cam tot ce înseamnă BD românesc din ultimii ani şi  ne-a ajutat, punându-ne la dispoziţie colecţia sa de reviste Universul Copiilor din anii 90,  să edităm  albumul Trei luni de vacanţă în trecut, al domnului Puiu Manu.
În plus el este şi un pasionat figurinist, un artist care pictează figurine  miniaturale din cele mai diverse universuri, predilecţia sa mergând către fantasy şi mai ales Stăpânul Inelelor.





 Marea supriză a Salonului BD Craiova 2015 a  fost – în opinia mea – prezenţa la manifestare a lui Bogdan Păpuşe şi prietenul său Nicolae Mihai, cu o inedită expoziţie de figurine şi un atelier ad-hoc de pictat sub ochii publicului.















Astăzi este ziua lui Bogdan şi-i doresc un călduros „La Mulţi Ani!” alături de familia şi prietenii săi!

Bogdan Păpuşe şi Nicu Mihai


Un comentariu:

b00gie spunea...

Multumesc frumos Dodo! Sentimentele sunt reciproce. Sper sa reusim sa avem cat mai multe colaborari reusite asa cum a fost salonul BD de la Craiova.
Bogdan