duminică, 23 iunie 2024

Oameni pe care i-am cunoscut în minunata lume a Imaginarului

 (Cum a fost la lansare)



La întâlnirea de la One Up Gamers Pub a fost ca la cenaclurile de altădată : au fost prezenți mai mulți autori decât  cititori.

Dar ce autori ! Scriiitorii de SF Florin Chirculescu și Ovidiu Vitan, jurnaliștii SF Cristina Ghidoveanu și Lucian Oancea, autorii BD Vali Ivan, Valentin Ionescu, Emanuel Pavel, Alin Ivan etc.

Dar și ce cititori ! Fani adevărați precum  Dorian Cazacu,  Octavian Perpelea, etc. (pe unii încă nu-i cunosc).


Ne-am amuzat, am băut cafele, am strâns mâini și am dat mai multe autografe !  A fost frumos!



Pentru cei care nu ați fost la lansare,  dar ați citit cărți  scrise de Horia Aramă, Ion Hobana, Florin Manolescu,Liviu Radu,  Nicolae Paul-Mihail, Valentin Nicolau,   I. D. Sîrbu, Galia Maria Gruder,  Nicolae Pârvulescu, Ion Ilie Iosif, Radu Honga, Constantin Oprică, traduse de Ştefan Ghidoveanu sau Cristian Ionescu,  benzi desenate de Livia Rusz, Albin Stănescu, Virgil Tomuleţ, Marga Ștefănescu, Romeo Voinescu, Moebius,Louis Cance,  Pascal J. Zanon, Michel Plessix, François Corteggiani, etc, atunci această carte este pentru dvs:   veți putea  afla din paginile sale numeroase lucruri inedite sau mai puțin cunoscute despre  acești autori. 

Cartea reprezintă, în egală măsură, o frumoasă colecție de autografe scrise și desenate!




Volumul se poate comanda aici:https://pavcon.ro/produs/oameni-pe-care-i-am-cunoscut-iii-dodo-nita/

Sau, dacă îl  doriți cu autograf de la autor, de aici: bdargonaut@yahoo.com.

Niciun comentariu: