duminică, 26 aprilie 2020

Bucureștiul meu iubit

Celor mai bucureșteni dintre prietenii mei, Puiu Manu,  Marius L.  și Johnny M.




"Aştept să sune telefonul şi locul nu mi-l mai găsesc,
Aş vrea să se-mplinească ora, dar timpul nu pot să-l grăbesc
Aştept să sune telefonul şi ştiu precis că va suna
Ca să-i comunic la ce oră şi unde ne vom revedea: 

La cinci și jumătate
La Universitate
Și dacă este prea târziu
Să ne vedem în Cişmigiu"







                              "Fetițe dulci, ca-n București, în toată lumea nu găsești!"







"Vreau să-mi spui frumoasă Zaraza,
Cine te-a iubit?
ți au plâns nebuni pentru tine,
Și câți au murit?
Vreau să-mi dai gura-ți dulce Zaraza,
Să mă-mbete mereu.
De a ta sărutare, Zaraza,  vreau să mor și eu!"


"Mână birjar
Și du-mă-n noapte
Cât mai departe
   Oriunde-ai vrea."



"Du-mă acasă, măi tramvai,
 Du-mă acasă, ce mai stai...
 Du-mă la căsuța mea,
Cu portiță și cișmea.

Noaptea se lasă în mahala,
Pe strada noastră e pustiu
La o portiță stă cineva,
Și mă așteaptă ca să vin!"


Desene de Pavlin Nazarie (1909-2004)
Cântece de  Dan Spătaru, Gică Petrescu, Jean Moscopol, Cristian Vasile...

Niciun comentariu: