vineri, 28 septembrie 2018

Livia Rusz - 88 de ani!



Azi, doamna Livia Rusz, cea mai cunoscută şi îndrăgită ilustratoare pentru copii, aniversează frumoasa vârstă de 88 de ani.


Împreună cu doamna Livia Rusz, în 2004
După ce am căutat-o mai mulţi ani, am avut şansa să o întâlnesc în sfârşit în 2004. De atunci am devenit prieteni şi am colaborat la organizarea primului (şi singurul) Salon româno-maghiar de bandă desenată (la Budapesta, în 2006). În acelaşi an, alături de colaboratorii mei unguri, expoziţia Liviei Rusz a fost prezentată şi la Salonul BD de la Bucureşti.
Apoi, în 2009,  am publicat Monografia Livia Rusz, care va fi tradusă anul următor şi în limba maghiară. 


În fine, în colaborare cu prietenii unguri, am reeditat, în română sau în maghiară, unele dintre benzile sale desenate.
 În această toamnă, vă aşteptă două suprize.
Prima e deja anunţată de editura Humanitas: reeditarea Basmelor  lui Wilhem Hauff, ilustrată,  evident,  de Livia Rusz.
 
Imagine preluată de pe site-ul editurii Humanitas

Pentru cea de-a doua, urmăriţi blogul nostru, vom fi primii s-o anunţăm!.

Notă. În caz că nu aveţi Monografia Livia Rusz, mai sunt disponibile câteva ex. Puteţi să scrieţi la adresa bdargonaut@yahoo.com.

Niciun comentariu: