sâmbătă, 2 iunie 2018

România Liberă are o rubrică săptămânală despre benzi desenate!



Dragi prieteni, cititori de benzi desenate.
Acum îmi dau seama că nu am anunţat pe blog că, de aproape  două luni,  am o rubrică săptămânală în cotidianul România Liberă (ediţia de week-end, care apare vineri şi o găsiţi la chioşc până duminică) despre benzi desenate şi despre literatura ilustrată pentru copii în general.
O să găsiţi acolo dosare tematice, portrete de personaje şi de autori BD, cronici de carte ilustrată şi de benzi desenate.
 Astfel, în nr. din 1 iunie, am scris despre romanele lui Jules Verne adaptate în benzi desenate de graficienii români. Aceste adaptări constituie o excelentă modalitate de familiarizare a copiilor cu opera marelui scriitor francez,  iar pentru bedefili o colecţie drăguţă de albume, majoritatea dintre ele cu dedicaţii desenate de autorii  respectivi.
 În numerele precedente am semnat articole despre







 

Niciun comentariu: