miercuri, 9 iunie 2021

La mulți ani, domnule Albin Stănescu!


În data de 5 iunie, maestrul Albin Stănescu  aniversat vârsta de 83 de ani! În cele ce urmează, am selectat trei mesaje trimise de cititorii săi cu această ocazie!


La mulți ani, maestre Albin Stănescu, sunteți o legendă! Și acum răsfoiesc Primul meu dicționar, primit în dar de la părinți mei dragi, cu ilustrațiile dvs. fermecătoare!

Maria Daniela Goea, poetă, București


 
Vai, Casa florilor, ce frumoase erau ilustrațiile alea!

Ona Frantz, scriitoare și traducătoare, București




La mulți ani, domnule Albin Stanescu (sunt unul din cei mulți cititori ai colecției "Clubul Temerarilor")!

Dan Popescu, scriitor, Piatra Neamț

 

 


La mulți ani, d-le Albin Stănescu. Precis nu vă mai amintiți de mine. Eram un elev eminent în clasa 4-5 la Șc. gimnazială 111 (Stoian Militaru) care, deși pasionat de științe exacte, datorită harului dvs. de a transmite verbal plăcerea de a picta și mici "secrete" ale meseriei, ajunsesem să realizez lucrări în acuarelă deosebite. Mi le-ați expus la cancelaria profilor pentru a putea fi admirate.

Valul vieții m-a purtat însă către alte preocupări și alte pasiuni. Așa am ajuns profesor universitar în "inginerie chimică și biochimică" la Politehnica din București,  cu multe realizări în domeniul meu. Mai nou am devenit și un mândru membru al Academiei Române. M-am pensionat recent, dar îmi continui activitatea cu doctoranzii mei.

Mulțumesc pentru că mi-ți oferit o altă viziune asupra picturilor în acuarelă. Mulțumesc pentru orele didactice minunate petrecute împreună. Toată generația mea vă mulțumește pentru ilustrațiile superbe din colecția "Clubul Temerarilor", revista "Cutezătorii", etc.

Vă doresc multă sănătate. Respect.

 Acad. prof .univ. dr. ing. Gheorghe Maria

 9-iunie-2021

Niciun comentariu: