duminică, 31 ianuarie 2021

AD-23, Tales of Leaves, Cele Trei (Pillowzoid), în lectura lui Eduard Pandele

Citisem deja câteva din episoadele seriilor create de frații Bogdan  și Ștefan Buturugă (nume de scenă: Pilowzoid)  dar săptămâna trecută mi-am dat seama că nu m-am mai uitat de mult pe  Geek Network  așa că am făcut plinul de producții indie românești de BD.

 


Pillowzoid scriu și desenează de când se știu, dar prima producție "oficială" a fost capitolul 0 din AD-23, lansat la EECC în 2014. Între timp au mai desenat trei capitole și le-au strâns în volum, încheind povestea. AD-23 e și volumul care arată cel mai profesionist din oferta lor - are cele mai multe pagini, și pe lângă volum am avut surpriza să găsesc în pachet un set de abțibilduri, pardon, stickers și un medalion în formă de dronă. Ca pentru adolescenți - de fapt, toate poveștile Pillowzoid sunt adresate copiilor și adolescenților... cititori de engleză.De ce? Pentru că două din cele trei serii Pillowzoid sunt scrise în limba engleză: AD-23 e o poveste SF post-apocaliptică, iar Tales of Leaves e o serie fantasy cu elfi, vrăji și mașinării diabolice.








 

Favorita mea e "Cele 3", o serie umoristică scrisă în românește, cu supereroine cu cravată roșie care, într-un 1981 paralel, se înfruntă cu animale supradimensionate. E și cea mai bine desenată, nu doar cea mai patriotică.

Eduard Pandele







 

Niciun comentariu: