marți, 30 noiembrie 2021

La mulți ani, de Sfântul Andrei!


Niciun scriitor, traducător, grafician (autor, în general)  nu ar putea exista  fără cititori. Unul dintre cititorii cei mai asidui ai blogului nostru, Andrei, este și un fidel lector al cărților scrise sau traduse de mine. Când mi-a scris prima oară, pe acest blog, mi-a spus că datorită cărților mele și Festivalului BD de la Brașov a descoperit universul magic al benzii desenate în general și cel al BD românești în special.



Îi mulțumesc din suflet și profit de ocazie că  azi  este sfântul Andrei, iar pe cei patru membri ai simpaticei sale familii îi  cheamă pe toți Andrei și Andreea,  ca să le urez multă  sănătate și fericire,  dar și numeroase lecturi care să le facă viața mai frumoasă!

 La mulți ani, lor și tuturor cititorilor noștri pe care îi cheamă Andrei și Andreea!

Dodo Niță


 

 Familia prietenului meu Andrei citește albumul   Monseniorul Vladimir Ghika, peregrinul  apostolic, pe care am avut bucuria și onoarea să-l traduc chiar eu în limba română Dacă doriți să aflați mai multe despre acest album extraordinar, puteți citi aici: 

Editura Cartea Copiilor

Niciun comentariu: