miercuri, 25 aprilie 2012

Workshop BD la Cluj




Marţi, 24 aprilie 2012, Comics Club Cluj a organizat în incinta cafenelei La Galerie din centrul Clujului,  un atelier de banda desenată  şi, cu această ocazie, a fost lansat numărul 9 al revistei  Glorioasa Fanzină. 




  Fetele ne-au pregătit nouă, participanţilor, multe surprize bedeiste prin care să ne suscite interesul pentru astfel de desene.  Astfel, am completat baloane albe cu   text, am terminat strip-uri începute de organizatori sau am imaginat noi o poveste în desene şi texte de la zero! 



 Una peste alta,  am petrecut o după-amiază constructivă, plină de inspiraţie,  care va rămâne o amintire frumoasă pentru noi.
Oana Cocheci, una dintre membrele clubului, a fost drăguţă şi mi-a  făcut  o planşă de bandă desenată acolo, pe loc, după o idee de-a mea,  pe care o aveam în cap de când am plecat de acasă şi care a fost inspirată din realitate. 



 
În final,  mulţumesc membrelor Comics Club-ului din Cluj pentru iniţiativă şi  aştept cu nerăbdare următorul eveniment de bandă desenată! 

Planse de Ileana Surducan

Foto-reportaj de Ana-Maria Băsceanu




Niciun comentariu: